Bildbomb, jul till nyår

Jag och Filippa (min syster) var och julshoppade i stan! myys :)
Julaftonmorgon, min frukost!
Kalleanka (:
Julmat!
Pressentutdelning
På juldan firade vi med släkten (här är en del av mina kusiner och syskon).
På väg till några familjekompisar som bodde i en herrgård!
Dag ett:
Fanny!
Sen gick vi ner i deras källa, skit läskigt. haha! huset byggdes på 1600 talet så man kunde hitta massa gamla grejer där..
Filippa
Lille Nils!
På väggen i källarn
Sen åt vi middag..
Dag två:
Vi var ute på isen. Jag tog massor av bilder men kameran klarade inte av ljuset så bra. Så de flesta bilderna blev väldigt mörka :/
Nils igen :)
Nyåår!

Kommentarer
Postat av: emilyy

fina bilder :) vare hon på bilden högst upp som skulle ta navelpiercing? :) <3



Ps. Du kanske tkr ja komenterar för myke men tkr jätte mycke om dig och din blogg och du har ju typ inga som komenterar så vill bara va snäll å komentera lite :D <333



puss! / emmi <3

2011-01-06 @ 22:56:23
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0