Min dag (:

Kom hem från gården nyss. Det var fett kul idag, det skulle typ vara fest men så mycket "fest" vart det ju inte men det var kul iaf. På slutet smällde folk massa raketer vid tuben och allt, fett läskigt, haha! ;)
Var med Ebba innan vi träffades klockan två och åkte till stan. Sen åkte vi till liljeholmen och jag klippte mig. Jag tyckte själv att det blev ganska kort, men jag hade sagt till frisören att "hon skulle klippa så mycket som det behövdes" så jag får väll skylla mig själv. Ni får se bild sen.
Aa, sen åt vi middag hemma hos Ebba och snacka lite, senare drog vi till gården!
Ja det var min dag det, nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sånt sen ska jag se Familjen Jones!
Lite scary/random bild sådär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0