Har ni något förslag om vad jag ska blogga om?

Hej! Kom precis ut ur duschen. Alva har varit här nu ett tag, men nu ska hon gå hem. Vet ni vad som har hänt föresten? Vår lilla katt Lillit, ni vet?, har blivit brunstig! Haha, så snart blir det väll kattungar då. Gud så gulligt! Men det tar typ ett tag innan dom kommer. Men ändå ;)
Statistiken går uppåt! Men det är väldigt få som kommenterar. Som vanligt. Men det kanske inte så roliga inlägg att kommentera. Hmm.. Vad vill ni läsa om i min blogg? Skriv en kommentar om ni kommer på något! Skulle bli jätte glad om ni kom med förslag.
PS. glöm inte att rösta på mig här! Kom igen, jag vet att du vill ;) (driver)

Kommentarer
Postat av: sofia

gör du då?:) kram

2011-01-20 @ 21:06:03
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0