Godmorgon!

Har ni sett vilket väder det är asså? Jävla snöstorm typ, fast det var värre igår! Aja, har börjat på den nya designen så den kommer väll upp någon gång den närmaste tiden.. den kommer dock inte vara lika proffsig gjord som den här jag har nu (som Ebba gjorde), men jag ska göra mitt bästa ;D

Idag lovar jag att ni ska få Thailandbilder del 3! Det blir kul va ;)
Sen kom jag på att jag och Filippa ska åka (helt själva på flyget) och hälsa på vår älskade lilla vän Amanda i Verbier/Alperna! Kommer bli skit coolt. Har aldrig varit i Alperna, det är en enorm skidort för er som inte vet, som ligger i Frankrike, Österrike, Italien och Schweiz! Kommer bli awsome :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0