Godmorgon.

Igår satt jag och Filippa och väntade på våra fucking bagage i två timmar på Arlanda. Men det värsta var att klockan var 2 på natten då. Det var helt hemskt, seriöst den jobbigaste flygningen någonsin. Jag var så trött och hungrig att jag typ börja gråta. Sen när vi äntligen fick våra bagage, kom pappa med bilen. Jag sov typ hela tiden.
Tillsist kom jag äntligen fram till jag längtat efter. Min säng. Gud vad djupt jag sov, vaknade precis nu.
Mamma har kommit med välkommen-hem-present till mig. Fick en parfym, en biljett till en musikal, blommor, ett par örhängen (som jag dock ska byta). Tack mamma! ♥
Nej nu ska jag duscha. Juste i nästa inlägg får ni veta om nya jag.. berättar mer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0