05:39

Godmorgon. Hur mår ni? Jag har fått jetlag, så nu ligger jag här i sängen och är hur pigg som helst, fast klockan är halv sex på morgonen här. Den är väll någon gång mitt på dan i thailand så det är inte så konstigt. Men ska ändå upp och duscha snart!
Iaf jag kom ju hem igår kväll. flygningen gick bra, den kändes kortare än vad den gjorde på dit vägen. Jag köpte en parfym på taxfreen av mina sista bath. Kan visa efter skolan. Jag har tagit massa bilder där, som jag också ska visa lite i taget.
Visst, det är skönt att vara hemma och sova i min egna säng. Och träffa mina kompisar idag, men jag ville verkligen bara vara kvar där i värmen :( Det har varit en underbar vecka, jag kommer verkligen att sakna phuket! Men jag kommer tillbaka snart igen, det vet jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0